Sewajarnya Dilatih Dengan Betul, Wanita Dedah Siap Bawa Pit Bull Tidur Bersama

Terrdahulu, hang4t diperkatakan mengenai kes seek0r anj1ng jenis Pit Bull bertindak menyer4ng seorang wanita yang ketika itu sedang berjalan di sekitar kawasan perumahan. Kejadian berkenaan telah menyebabkan wanita berkenaan lvka yang agak par4h kerana dig1git oleh bin4tang berkenaan.

Difahamkan kini, anjing tersebut telah ditangk4p dan diletakan di Jabatan Perkhidmatan Veterinar (DVS) Negeri Melaka untuk siasatan dan pemeriksaan penyak1t.

Ek0ran kejadian berkenaan, salah seorang pengguna Facebook telah berkongsikan sedikit pengalamannya memelihara seek0r anj1ng Pit Bull. Jelasnya secara ringkas, sebenarnya anj1ng ini tidak akan mendatangkan sebarang anc4man jika diberikan latihan yang sejawarnya.

Jelasnya lagi, anj1ng Pit Bull milik dia juga sangat kini merupakan anj1ng penjaga keluarga dan sangat friendly dengan tetamu yang hadir ke rumahnya. Bahkan anj1ng Pit Bull itu turut dibawa tidur ke kamar tidur miliknya.

Secara ringkasnya, anj1ng jenis PitBull tersebut harus diberi latihan yang cukup oleh pemiliknya terlebih dahulu sebelum dilepaskan begitu sahaja di kawasan perumahan.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber: Facebook. 

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Sewajarnya Dilatih Dengan Betul, Wanita Dedah Siap Bawa Pit Bull Tidur Bersama"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*