Tersenyum Ambil Gambar Perkahwinan Sebelum Letvpan Beirut Kejvtkan Pengantin

Letupan d4syat yang menggeg4r Beirut jam 6 petang waktu tempatan semalam sememangnya menyebabkan banyak kemvsnahan.

Bukan itu sahaja, orang ramai yang berada dalam lingkungan tersebut juga tidak dapat berbuat apa-apa kerana sama sekali tidak menjangkakan berlaku letvpan yang sangat kuat itu sehingga meng0rbankan puluhan orang dan ribuan turut terced3ra.

Video tular di media sosial

Di laman Twitter, video rakaman seorang wanita berbusana pengantin sedang bergambar turut tular kerana rakaman dibuat, letupan dahsyat yang berlaku di gudang bunga ap1 telah meled4k.

Melalui video tersebut, keadaan yang pada awalnya tenang, bertukar menjadi kel4m-kabvt dan berasap kerana kesan daripada letvpan yang berlaku.

Semua berlari selamatkan diri

Dapat dilihat dengan jelas, mereka yang sedang menjalani rakaman video tersebut berlari menyelamatkan diri masing-masing setelah led4kan berlaku secara tiba-tiba.

Video tersebut telah ditonton ribuan pengguna Twitter dan telah dikongsikan semula di semua media sosial ek0ran daripada laporan berita mengenai ins1den d4syat yang berlaku di Beirut, Lubnan itu.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber: Twitter

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Tersenyum Ambil Gambar Perkahwinan Sebelum Letvpan Beirut Kejvtkan Pengantin"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*