Beriba Ketika Tahyat Akhir, Aksi Kucing Putih Demam Mengada2 Mencuit Hati

Bagi sesiapa yang mempunyai haiwan peliharaan, pastinya mengetahui gelagat dan kecomelan mereka yang sering mencuit hati si pemilik. Bahkan, kemat1an haiwan peliharaan ini turut dirasai oleh tuan mereka kerana telah anggap sebagai salah satu ahli keluarga.

Tak dinafikan juga, gelagat haiwan peliharaan seperti kucing tidak ubah seperti seorang budak kecil yang mahukan perhatian dan belaian kasih sayang.

“Tengoklah perangai budak demam ni…”

Di laman Twitter, perkongsian video oleh seorang gadis telah berjaya menarik perhatian orang ramai dengan gelagat comel kucing peliharaannya. Kucing putih berkenaan dilihat duduk diatas riba neneknya yang sedang solat.

Kucing itu dikatakan berkelakuan seperti itu gara-gara sedang demam dan ingin bermanja-manja.

Doakan agar cepat sembuh!

Kucing berkenaan yang diberi nama Serkam dikatakan sangat disayangi oleh ahli keluarga gadis berkenaan. Diberharap agar kucingnya itu akan sembuh dan aktif seperti sedia kala.

Dah dibawa ke pergi klinik haiwan

Kemanjaan kucing berkenaan bersama pemiliknya membuatkan para pengguna Twitter turut cair dengan gelagatnya. Ramai yang mendoakan dan berharap agar si kucing berkenaan pulih dari demam yang dihadapi.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber: Twitter. 

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Beriba Ketika Tahyat Akhir, Aksi Kucing Putih Demam Mengada2 Mencuit Hati"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*