Watak Mak Leha 7 Hari Mencintaiku 2 Pula Buat Penonton Pan4s Hati!

Selepas watak Nurul Ain dalam drama 7 Hari Mencintaiku 2 membuatkan ramai penonton yang geram semalam, hari ini sekali lagi watak Mak Leha pula ramai yang panas hati. Menerusi episod 26 yang ditayangkan sebentar tadi, sikap Mak Leha nampaknya semakin menjadi-jadi.


Mia Adriana yang dibintangi oleh Siti Saleha sudah tidak mahu ‘berperang’ lagi dengan ibu mertuanya, Mak Leha banyak berdiam diri biarpun dimar4hi atau dicac1. Mulut Mak Leha boleh dikatakan memang tiada insuran langsung!

Watak Mak Leha yang dilakonkan oleh Liza Abdullah nampaknya memang menjadi sehinggakan nama tersebut trending di Twitter malam ini. Ramai betul yang bengang dengan Mak Leha menerusi episod 26 sebentar tadi

Tapi apa-apa pun seperti yang dikatakan oleh Liza Abdullah sendiri dalam video di balik tabir 7 Hari Mencintaiku 2 sebelum ini, seorang ibu hanya mahukan yang terbaik buat anaknya.

 

View this post on Instagram

 

Sampai hati Mak Leha tak bagi Mia makan… 🥺 #7harimencintaiku2

A post shared by SITI SALEHA (@sallywho) on


memang kesian betul dengan Mia Adriana sebenarnya. Malah di ruangan komen ramai juga yang meninggalkan reaksi tidak puas hati dengan perangai Mak Leha ini.

“So sekarang ni puncanya semua dari Mak Leha”

“Geramnyaaaa aku dengan Mak Leha ni!! Dia dengan Nurul tu dua-dua nak kena sepak”

“Mak Leha ni menyakitkan hati betul la”

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber: HCL

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Watak Mak Leha 7 Hari Mencintaiku 2 Pula Buat Penonton Pan4s Hati!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*