“Hahhaha Perangai..” – Lakonan Jiran Membawang Bikin Terhibur

Tidak kira hidup di bandar mahu pun di kampung, di sekeliling kita pasti akan adanya jiran tetangga. Jika di kampung memang sinonim dengan jiran-jiran yang mengambil berat sesama mereka. Manakala di bandar pula ada yang menganggap jiran tidak seharusnya mengambil tahu kehidupan masing-masing. Cukup dengan kesibukan menjalani kehidupan sendiri.

Namun jika ada jiran yang sejenis suka ambil berat dikatakan pula mereka ini gemar ‘membawang’. Tidak kisahlah apa-apa pun, apa yang penting faham tentang kehidupan berjiran ini. Nanti bila susah atau apa-apa terjadi jiran juga yang akan membantu.

Walaubagaimanapun, baru-baru ini tular dengan satu video lakonan jiran membawang bila mendengar ada babak pergadvhan di kawasan perumahannya. Video tersebut sebenarnya dihasilkan oleh seorang lelaki yang cukup berbakat menghiburkan orang ramai dan berasal dari Singapura.

 

View this post on Instagram

 

Aku perhatikan je tau dekni.

A post shared by Zuhairi Idris (@zooheyree) on


Menerusi video lakonan jiran membawang itu, kedengaran suara pergadvhan yang dari satu babak drama 7 Hari Mencintaiku 2. Kemudian keluar seorang lelaki bersama beberapa kanak-kanak yang sedang ‘memasang telinga’ apa yang digadvhkan oleh jiran mereka itu.

Lebih menarik apabila mereka keluar dengan peralatan seperti sedang memasak dan menggosok baju. Alahai macam-macam ya!

 

View this post on Instagram

 

When my neighbours are arguing… Aku nak gosok baju pun tak senang.

A post shared by Zuhairi Idris (@zooheyree) on


Video dengan latar belakang babak dari 7 Hari Mencintaiku 2 ini telah mencuri perhatian ramai. Rata-rata warganet terhibur dan meninggalkan reaksi mereka di ruangan komen seperti berikut:

“Hahhaha sampai jiran rumah hujung pun keluar”

“Hahahah perangai”

“Omg isn’t from the 7 Hari Mencintaiku 2 hahaha”

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber: RK

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "“Hahhaha Perangai..” – Lakonan Jiran Membawang Bikin Terhibur"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*