“Dalam Juga Cengk4man Dia..” – Suami Ini Pesan Pot0ng Kuku Isteri Dulu Sebelum Masuk Labour Room

Menantikan saat untuk melahirkan cahaya mata adalah saat yang paling gementar buat si ibu. Bukan sahaja ibu, malah bakal ayah juga turut merasakan perasaan yang sama kerana bakal berdepan dengan pelbagai kemungkinan. Hal ini termasuk juga apabila si suami mengambil keputusan untuk menemani isteri ketika berada dalam dewan pembed4han atau labour room ketika saat melahirkan.

Ada pengalaman seram melihat proses melahirkan bayi dan ada juga pengalaman mencuit hati yang dialami oleh para suami. Begitu juga dengan pengalaman yang dikongsikan oleh pengguna di laman Twitter @NazriH dimana dia menceritakan momen si isteri melahirkan anak yang mencuit hati ramai.

‘DALAM JUGA CENGK4MAN KUKU WIFE AKU…’

This is first pregnancy. Wife aku rasa semua Macam dalam Gambar tu :

1. Iunduce masuk pill dekat vag1na (untuk cepatkan bersalin)

2. Epidural (untuk tahan sak1t contraction)

3. Cubaan bersal1n normal (semua normal, bukaan dah cukup 10cm, baby kt bawah)

4. Ending dia kena czer

Nasihat juga untuk para ibu di luar sana jangan lupa p0tong kuku dulu ya sebelum masuk labour room tu. Kesian si suami nanti.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber: @NazriH

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "“Dalam Juga Cengk4man Dia..” – Suami Ini Pesan Pot0ng Kuku Isteri Dulu Sebelum Masuk Labour Room"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*