[VIDEO] Isteri Ber4ng Suami Beli Rumah Baru Untuk Madu, Rob0hkan Guna Jent0lak!

Seorang wanita nekad menghantar sebuah jentolak untuk merob0hkan rumah madunya kerana ber4ng setelah mengetahui suaminya membelikan rumah baharu tersebut. Kejadian yang berlaku di Desa Mangga Dua, Serdang Bedagai di Sumatera Utara itu menjadi tumpuan utama orang kampung.

Tidak puas hati

Sebuah video viral memperlihatkan sebuah alat berat sedang menghancurkan sebuah rumah. Ternyata rumah tersebut adalah milik istri muda yang ingin diratakan dengan tanah oleh istri tua. Video itu memperlihatkan rumah yang sedang diratakan dengan tanah menggunakan alat berat. Belakangan dikatahui itu merupakan rumah seorang wanita yang menjadi istri muda. Sedangkan yang memerintahkan untuk meratakan rumah itu dengan tanah adalah istri tuanya. Proses penghancvran rumah istri muda tersebut pun menjadi tontonan warga dan viral di media sosial. Warga tampak mengerumuni lokasi rumah yang sedang diratakan dengan tanah.

Isteri tua menghantar sebuah jent0lak untuk meratakan rumah isteri muda. Dia (isteri tua) mar4h dan cembvru selepas mengetahui suaminya membelikan rumah baru untuk madunya.

Mendapat lebih 75 ribu tontonan, kejadian jentolak yang sedang menghancvrkan dinding dan bumbung rumah tersebut berjaya menarik perhatian orang ramai. Rata-rata terkejvt dengan tindakan wanita itu yang menghantar jent0lak semata-mata untuk membalas dend4m kepada madunya. Kejadian yang dirakam Sugi Sergai itu menyebabkan tempat tersebut hvru-har4 dan hancvr berkec4i.

Pelbagai reaksi dari warganet

Hancvrkan saja rumah pencur1 suami orang sehingga rata

Menurut laporan, suasana di tempat kejadian juga riuh dengan suara penduduk kampung memanggil nama si steri muda yang did4kwa sedang ham1l tiga bulan. Netizen memberikan pelbagai reaksi dengan sebilangan menyokong dan sebahagian lagi memb4ntah tindakan isteri tua terbabit. Tidak kurang juga yang mengec4m tindakan isteri tua dan mahu kejadian itu dilaporkan kepada polis.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber : Harian Metro

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "[VIDEO] Isteri Ber4ng Suami Beli Rumah Baru Untuk Madu, Rob0hkan Guna Jent0lak!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*