“Boleh M4ti Sebab Nak Tunaikan Amanah Tuhan…” – Kenyataan Asri Janggut Ditepis

Minggu ini, hang4t diperkatakan mengenai satu tindakan lelaki yang dikenali sebagai Asri Janggut telah membongkarkan kepada umum mengenai aktiviti perjudiaan dan juga penjualan rokok har4m yang berlaku berdekatan dengan kedainya iaitu Hot Burger Malaysia.

Pendedahan tersebut bukan sahaja membawa kepada penahanan 4 orang anggota MBSA, malahan turut mendapat perhatian Ketua Polis Negara yang meminta agar anggota berkuasa melakukan siasatan terhadap hal tersebut.

“Main bajun ja cakap, tak pandang kiri kanan…”

Tindakan berani Asri Janggut yang mendedahkan perbuatan har4m berkenaan telah menyebabkan rakyat Malaysia memuji dan menyanjungnya.

Namun begitu, kenyataan Asri  baru-baru ini yang mendakwa kebanyakkan anggota  polis dan tentera ini tidak menjaga solat telah meraih kecam4n ramai. Disebabkan itu, salah seorang anggota beruniform tampil untuk menepis segala dakw4an yang telah dibuat oleh Asri Janggut berkenaan di Twitter.

“Bila dah cukup perfect imannya…”

Penyataan anggota berkenaan mendapat sokongan daripada para pengguna Twitter yang lain. Rata-ratanya setuju dengan pendapatnya dan berharap agar orang ramai tidak melulu menghakimi ibadah seseorang.

“Anggota yang jaga solat ni yang patut terasa…”

“Golongan agamawan pun tak pernah judge orang…”

Tak semua yang macam tu…

Menyedari kenyataannya telah dikec4m oleh orang ramai, Asri Janggut telah memohon maaf diatas keterlanjvran kata-katanya itu dan rasa kes4l dengan apa yang dinyatakan sebelum ini.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber: Twitter. 

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "“Boleh M4ti Sebab Nak Tunaikan Amanah Tuhan…” – Kenyataan Asri Janggut Ditepis"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*