“M4tikan Suara Ketika Tonton TV..” – Awal Kongsi ‘Rag4m’ Pelikk Scha Mengandvng Anak Kedua

Pasangan selebriti popular tanah air, Scha Al-Yahya dan Awal Ashaari baru-baru ini mengumumkan bakal menimang cahaya mata kedua. Difahamkan kandvngan sudah menjangkau empat bulan.

Terbaru menerusi Harian Metro, Awal dedah peranga1 4neh Scha ketika ini apabila tidak sukakan bunyi bis1ng sehinggakan ketika menonton TV dia akan mat1kan suara.

Rim4s bunyi bis1ng

Yang menjadi kejutan buat saya adalah dia benar-benar tidak sukakan bunyi bis1ng sehingga menonton TV pun dia akan mat1kan suara. Kalau drama atau filem yang disediakan sarikata, tak jadi masalah. Tapi apabila yang tidak ada sarikata, saya sendiri pun hairan melihat kerenahnya.

Menurut Awal, ketika mengandungkan Lara Alana, Scha memang tidak suka pegang telefon bimbit dan tidak aktif di media sosialnya dan itu tidak mengejvtkan dia apabila perkara sama berulang sekarang.

Tetapi apa yang membuatkan Awal lebih terkejut apabila Scha langsung tidak sukakan bunyi bis1ng sehingga membuatkan mereka hanya menonton drama atau filem berpandukan sarikata.

Terpaksa aktifkan mood senyap

Tambah Awal lagi, Scha pernah menyatakan hasrat ingin menutup akaun media sosialnya tetapi Awal tidak membenarkannya dan selama tiga bulan lepas Awal yang menjaga akaun Instagram Scha bagi urusan kerja yang memerlukan perkongsian di akaun Scha sendiri. Awal juga menyatakan dia terpaksa mengaktifkan mood senyap di telefon bimbitnya sendiri kerana Scha mudah terganggu.

Lara mula cembvru

Pada peringkat awal, dia seronok. Dalam dua ke tiga minggu ini, dia cepat mereng3k dan nampaknya, seperti inginkan perhatian. Dia bertanya kepada saya, kenapa bila dia bercakap dengan ibunya, tapi ibunya tak layan. Saya jelaskan kepadanya mengenai bayi dalam kandvngan Scha dan dia mula faham. Tapi, pada masa sama, dia banyak bertanya, selepas ibunya bersal1n adiknya akan tinggal dengan siapa dan siapa akan teman dia tidur.

Anak sulung pasangan ini, Lara Alana pula sudah mula menunjukkan sikap cembvrunya dengan kehadiran adiknya itu. Awal berkata Lara merasakan seperti dipingg1rkan oleh ibunya sendiri. Lara yang mengadu tidak dilayan ketika bercakap ibunya difahamkan sudah banyak kali bertanya mengenai adiknya itu.

Awal juga terpaksa mereka cerita mengenai bayi dalam kandvngan bagi membuatkan Lara merasakan bahawa dia masih mendapat perhatian dan adiknya itu baik dan sayangkannya. Menurut Awal, selain perangai, Scha juga mengalami perubahan dari segi selera makan apabila menolak makanan kegemaran dan jika kempunan dia hanya akan pesan secara atas talian.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber : Harian Metro

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "“M4tikan Suara Ketika Tonton TV..” – Awal Kongsi ‘Rag4m’ Pelikk Scha Mengandvng Anak Kedua"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*