“Best fight ever!”- Lihat Bagaimana Kucing Ini ‘Berl4wan’ Dengan Tuannya

Kucing adalah haiwan yang sangat comel. Telatahnya yang manja dan nakal akan membuatkan setiap yang memandangnya berasa jatuh hati! Memeliharanya sebagai b1natang kesayangan adalah merupakan salah satu terapi em0si yang baik.

Hal ini kerana terdapat satu kajian yang menyatakan bahawa mereka yang berada di dalam situasi kemVrungan mampu pulih dari keadaan tersebut sekiranya bercakap dan berinteraksi dengan kucing. Maka tidak hairanlah mengapa ramai yang sanggup membela haiwan comel ini!

Baru-baru ini, tular sebuah video yang dimuat naik oleh @bintangwirayasa dimana terdapat seek0r kucing yang diusik oleh tuannya. Menerusi laman Twitter tersebut, kucing gebu yang berwarna coklat itu diajak ‘berlaw4n’ dengan menggunakan latar belakang efek tumbVk di Tiktok.

Ternyata, rakaman video berkenaan menjadi tumpuan ramai kerana reaksi kucing comel itu kelihatan sangat nyata seolah-olah ia sedang berlawan seperti watak di dalam filem aksi. Terdapat juga segelintir warga netizen yang menggelarkan haiwan tersebut sebagai “Meowchun”.

Rata-rata warga netizen berasa terhibur melihat gelagat kucing tersebut yang pandai ‘berlawan’ di samping ada yang memuji kecomelan binatang berkenaan. Posting tersebut telah mendapat sebanyak 226 ribu tontonan umum selain menerima sebanyak 13.7 ribu tanda suka menerusi ruangan di Twitter berkenaan.

“Apa? Awak nak berlawan? Meh saya…”

“Sumpah comel…”

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber: Twitter

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "“Best fight ever!”- Lihat Bagaimana Kucing Ini ‘Berl4wan’ Dengan Tuannya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*