‘Rasa Nak Teraj4ng Doktor’ – Wanita Ber4ng Ditvduh Mengandvng, Tapi Sebenarnya..

Cyst merupakan ketumbvhan pada 0vari lazimnya mengandungi cecair ataupun nan4h. Sel ini boleh membentuk di mana-mana bahagian badan namun ianya bukanlah kanker. Seperti dialami gadis ini yang pada awalnya doktor mend4kwa dia mengandvng, namun rupa-rupanya sebenarnya cyst.

Rasa nak teraj4ng doktor

Menerusi twitter gadis ini, dia ber4ng apabila ditvduh mengandvng walaupun tidak pernah berkahwin. Perkongsian tersebut turut menimbulkan pelbagai respon orang ramai yang rata-ratanya menerima nasib yang sama.

Cyst bukan mengandvng

Menurut gadis ini, dia sudah memberitahu kepada doktor bahawa dia tidak mengandvng namun doktor terus membuat ujian ‘ultrasound‘ ke atasnya. Malah dia turut dip4ksa membuat ujian air kenc1ng walaupun sudah dimaklumlah dia masih bujang dan belum berkahwin.

Pengalaman orang lain

Selain itu, beberapa orang turut kongsi pengalaman mereka yang hadapi situasi yang sama. Walaupun sudah diberitahu tidak pernah melakukan hubungan s3ks namun doktor tetap mengesyaki bahawa mereka mengandvng hanya kerana mempunyai simptom seperti orang mengandvng.

Konon mengandvng luar rah1m

Dalam pada itu, seorang wanita turut kongsi pernah ditudvh mengandvng selepas alami sak1t p1nggang melamp4u. Malah doktor turut mend4kwa dia mengandvng di luar rah1m walaupun wanita ini pada masa itu masih belum berkahwin. Perkara itu membuatkan wanita ini ber4ng dan malu di hadapan ibu bapanya.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber : Shewasokay

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "‘Rasa Nak Teraj4ng Doktor’ – Wanita Ber4ng Ditvduh Mengandvng, Tapi Sebenarnya.."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*