Mas Idayu Kesal Anak Dihal4ng Jumpa Bapa Kandung Aman Graseka

Sebelum ini hangat diperkatakan isu membabitkan anak kepada penyanyi dangdut Mas Idayu iaitu Nur Dayani Ashiqah dengan dengan ibu tirinya yang dikatakan berb4lah di media sosial sejak Fabruari lalu.

Isu yang berlaku itu sekaligus turut mengiatkan nama Mas Idayu yang did4kwa tidak pandai mendidik anak sehingga anak gadisnya didakwa bersikap kur4ng aj4r terhadap ibu t1ri dan bapa kandungnya, Aman Graseka.

Tampil mempertahankan dirinya, Mas Idayu tampil menjelaskan dakw4an tersebut dimana pada awalnya dia enggan masuk campur dalam 1su berkenaan sehinggalah namanya dikaitkan.

“Awalnya saya memang tak tahu apa masalah anak saya dengan bapanya sebab malas ambil tahu kerana itu membabitkan mereka berdua. Tapi baru-baru ini saya ternampak ada berita mewakili pihak Aman dan isteri mengatakan saya masuk campur, itu saya tak boleh terima.

“Sampai ada netizen kata saya tak ajar anak hormat ibu tiri. Dia dah umur 22 tahun saya masih pukul lagi kalau ada buat salah,” katanya.

Mac lalu, Nur Dayini meluahkan rasa kesal terhadap sikap ibu tirinya, Reena Arina yang bertindak menghalang untuk berjumpa bapa kandungnya. Perkara itu berlanjutan apabila gadis 22 tahun itu saling berbalas kapsyen sindiran dengan ibu tir1nya di Instagram.

Dalam pada itu, Mas Idayu terkilan apabila mengetahui Aman bertindak menyekat nombor Nur Dayini di WhasApp serta tidak langsung menghubungi anaknya itu sejak mereka pulang dari umrah pada Februari lalu.

“Sekarang ni profil foto pun dah tak ada, mesej pun tak sampai itu bukti mereka sekat kami. Aku tak kisah jika Aman nak menyebelahi isterinya tapi biar dengan cara cerdik.

“Walaupun dah berpisah, aku kenal Aman macam mana. Dia tak pandai nak sekat orang di Whatsapp, Instagram, Aku bukan nak puji bekas suami tapi aku kenal dia,” katanya.

Kata Mas Idayu lagi, dia berharap bekas suaminya itu tidak sesekali melupakan anak perempuan mereka. Ujarnya, anaknya itu tidak mahukan apa-apa tetapi hanya mahukan bapanya sahaja.

“Abang (panggilan untuk Aman) tahu apa yang anak kita nak, dia hanya nak bapa dia, dia bukan nak duit. Kami ada duit..bukan nak cakap besar tapi dia hanya nak bapa dia,” katanya.

Mas Idayu dan Aman Graseka berkahwin pada tahun 1997 namun berpisah pada tahun 2006. Hasil perkahwinan itu mereka dikurniakan seorang cahaya mata perempuan iaitu Nur Dayini.

Aman kemudian mendirikan rumah tangga dengan seorang model, Reena pada tahun 2018 dan dikurniakan cahaya mata lelaki, Aishymir Mateen Shah Aman Shah kini berusia setahun.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber: mstar

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Mas Idayu Kesal Anak Dihal4ng Jumpa Bapa Kandung Aman Graseka"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*