Baru Pvtus Tunang, Ada Peminat Melamar Joy Revfa Sebagai Madu

Impian untuk membina rumah tangga tidak kesampaian apabila baru sahaja mengesahkan 1katan pertunangan dengan jejaka yang dikenali sebagai Z.A sudah pun berakhir, ada peminat yang melamar Joy Revfa sebagai madu.

Menerusi ruangan komen Facebook Joy atau nama sebenarnya Siti Arifah Amin, individu tersebut meluahkan hasrat untuk menjadikan usahawan tersebut sebagai madu kerana simpati di atas apa yang terjadi.

Komen individu itu mendapat perhatian netizen lain yang meminta supaya individu berkenaan tidak mempermainkan soal jod0h dan perkahwinan melainkan benar-benar berniat untuk melakukan perkara tersebut.

Walau bagaimanapun, individu tersebut meneg4skan dia betul-betul ser1us dan komited dengan permintaan itu dan berharap suaminya dapat bernikah dengan Joy.

Semalam, Joy mengesahkan pertunangannya dengan jejaka dikenali sebagai Z.A pada Mac lalu sudah pun berakhir. Difahamkan, tiada keseras1an antara mereka telah menjadi pvnca 1katan itu berakhir.

Joy berkata dia membuat keputusana untuk membatalkan majlis pernikahan yang sepatutnya berlangsung Jun lalu kerana tiada lagi keseras1an antara mereka.

Joy Revfa pernah bernikah dengan komposer Hafiz Hamidun pada Mei 2017 namun bercer4i pada bulan Oktober. Sebelum itu Joy mendirikan rumah tangga dengan seorang ahli perniagaan dan hasil perkahwinan mereka dikurniakan seorang anak lelaki Arryan Firdaus kini berusia enam tahun.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber: RK

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Baru Pvtus Tunang, Ada Peminat Melamar Joy Revfa Sebagai Madu"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*