Penangan ‘7 Hari Mencintaikui’, Pemuda Ajak Satu Family Buat Parodi Bikin Ramai Berdekah

Berbaki dua episod sahaja lagi, drama viral 7 Hari Mencintaiku bakal berakhir, sudah penamat itulah yang dinanti-nanti oleh para peminat setianya.

Tidak boleh dinafikan lagi, penangan  7 Hari Mencintaiku telah memberi impak yang besar kepada para penonton dengan munculnya beberapa parodi daripada babak drama tersebut.

7 minit mencintaiku

Antara yang paling mencuit hati, video tular yang dimuat naik seorang pemuda, memaparkan dia dan keluarganya melakonkan semula babak dalam drama tersebut.


Memang sporting satu keluarga, boleh pula mereka bersepakat nak buat parodi, tapi sudah tentu ia berakhirnya dengan masing-masing tidak boleh menahan ketawa.

Geng Hot FM pun join parodi

Satu lagi video parodi ialah daripada penyampai radio Hot FM, Haziq dan Deen, boleh tahan juga mereka membawa watak sebagai Mia dan Mak Leha, memang geli hati menontonnya.


Berdekah tengok video parodi mereka, buat para peminat drama 7 Hari Mencintaiku jangan lupakan nantikan episod akhir yang pasti bakal membuatkan ramai mengalir air mata.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber : Haziq Hot fm & Mann XXX

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Penangan ‘7 Hari Mencintaikui’, Pemuda Ajak Satu Family Buat Parodi Bikin Ramai Berdekah"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*