Bers4lin Tanpa Suami Disisi, Dayah Bakar Timang Bayi Lelaki

Pengacara, Dayah Bakar yang sentiasa ceria di kaca televisyen hari ini telah selamat melah1rkan anak sulungnya di sebuah hospital di Petaling Jaya sebentar tadi.

Bayi lelaki tersebut telah dilahirkan kira-kira jam  2.23 petang tadi.

Menerusi Berita Harian, Dayah yang tidak ditemani suami Kapten Hanif Hamidi ketika melah1rkan anak mereka kerana berada di Australia telah menghubungi suami menggunakan panggilan video  beberapa jam bersal1n.

Redha suami tiada ketika bers4lin anak sulung

Dayah juga meluahkan bahawa dia redha tidak ditemani suami ketika bersal1n anak pertama disebabkan kek4ngan ak1bat pendem1k C0vid-19.

“Sebelum ini, saya fikir, pengalaman ini dapat dikongsi bersama suami di mana kami sama-sama meraikan kelah1ran anak sulung. Namun, kita hanya mampu merancang, Tvhan menentukan.”

“Siapa mampu mendvga. Ujian Allah memisahkan saya dan suami sekian lama. Namun, dengan doa yang tidak pernah terpvtus dan kekuatan yang diberi Allah, saya berjaya melaluinya.”

Sebelum ini, Dayah telah memuat naik gambar yang diedit bersama suami bagi meluahkan rasa apabila tidak dapat bersama suami sejak beberapa bulan lepas akibat pendem1k.

Video tersebut begitu menyentuh hati dan pelbagai kata-kata semangat diberikan kepada pengacara tersebut bagi diberi kekuatan ketika melahirkan.

 

View this post on Instagram

 

Perjuangan ini bukan milikku sahaja, bukan juga milik kamu, tapi milik kita bertiga …. Dalam kejauhan dan perjalanan panjang yang tidak terduga, dari awal kehamilan hingga sudah hampir sampai ke penghujungnya, disini kita. Masih tidak dapat menatap mata, tak berpeluang merasa hebatnya pergerakan si kecil dengan sentuhan seperti yang diimpikan, tetapi percayalah, pasti besar rahsia hikmah dan ganjaran yang Allah sediakan 🤲🏻 Sehingga waktu kita bertemu kembali dengan anugerah terindah, in sha Allah🤍 Untuk yang membaca, mohon kalian mendoakan keselamatan dan kesihatan untuk saya dan little bb. Semoga Allah membalas kebaikan kalian yang tak putus mendoakan . Terima kasih 🙏🏻🤍 P/s : This photo was taken separately malaysia 🇲🇾 🇦🇺 Thank you to @zaidiel_afiqie for making it happen for us 📸

A post shared by DAYAH BAKAR (@dayahbakar) on


Tahniah diucapkan buat Dayah Bakar!

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber: Berita HarianDayah Bakar

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Bers4lin Tanpa Suami Disisi, Dayah Bakar Timang Bayi Lelaki"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*