“Sampai Kena Mengg0ncangkan Buah D4da, Pakai Separuh B0gel Hingga Menjatvhkan Air Muka..” – Siti Sarah Naik Menyamp4h Dengan Sesetengah Lagak Gaya Peniaga

Penyanyi Sarah Raissuddin berpendapat bahawa terdapat banyak cara lain yang boleh digunakan oleh peniaga di dalam mempromosikan sesebuah item yang dijual tanpa perlu melakukan gim1k atau cara promosi yang mer3pek.

Jelas penyanyi Manis itu menerusi IG TV pada Jumaat, apa yang diperkatakan itu mungkin akan menyakitkan hati beberapa pihak.

Namun sebagai Muslim, dirinya terpanggil untuk memberikan reaksi berhubung perkara berkenaan.

“Apa yang saya nak cakap ini, mungkin akan menyakitkan hati beberapa pihak. Tetapi saya rasa sebagai seorang wanita dan sebagai Islam, rasanya saya harus bercakap mengenai perkara ini.

“Seperti mana yang kita tahu, kita ada pelbagai jenis perniagaan di negara ini dan saya rasa juga ramai orang di luar sana yang nak berniaga dan terikut-ikut cara ahli perniagaan di luar.

“Contohnya sampai kena mengg0ncangkan buah d4da, pakai pakaian separuh b0gel, hingga menjatvhkan air muka kita terutamanya bagi wanita.

“Jadi saya rasa sebagai seorang Islam ada banyak lagi cara kita untuk buat duit tanpa mengaibkan diri, tanpa perlu buat benda-benda yang menjatvhkan marvah kita insyaAllah,” katanya jujur.

 

View this post on Instagram

 

Ye semua org buat silap, dalam dunia ni tak de org yg tak buat silap sarah sendiri tak sesempurna mana , sebab diri sendiri pun pernah sexy , pernah jahil, ye tapi tak sampai sanggup jual ‘Barang’ untuk meniaga, tergoncang melompat ada yg beromen atas katil amik gamba .. dah makin lama makin ramai .. yg pompuan2 ni pun sama naik tak tau dah yg mana lelaki yg mana pompuan ….ye faham .. ye korng kuat , tidak ada satu org pun yg mampu menjatuhkan korang ,mungkin ada yg menjaga korang .. sebab tu makin lama makin menjadi .. korang ingat korng je dalam Malaysia ni yg buat duit? Sebab Sarah sendiri dah naik menyampah ! Meh meh Sarah tunjuk , Sarah ni yg tak pernah nak tunjuk duit , meh sini sarah nak tunjuk !! Tak payah melompat goncang2 , tak payah terkinja2 ,tak payah tunjuk kulit pun boleh buat duit banyak! Dengan izin Allah ! Allah maha besar Allah yg memberi rezeki.. tiada Tuhan selain Allah Muhammad Rasulullah ! Islam agamaku Melayu bangsa ku!!

A post shared by Siti Sarah Raissuddin (@sitisarahraissuddin) on


Menjemput kepada mana-mana pihak untuk turut sama capai sukses berbisnes bersamanya, isteri kepada Shuib itu juga turut ‘menyamp4h’ atas hal yang disifatkannya makin menjadi-jadi ini.

“Tay4ng Body Jual Produk?? Now my turn nak tunjuk. Ye semua org buat silap, dalam dunia ni tak de org yg tak buat silap sarah sendiri tak sesempurna mana, sebab diri sendiri pun pernah s3xy, pernah jah1l, ye tapi tak sampai sanggup jual ‘Barang’ untuk meniaga, terg0ncang melompat ada yg beromen atas katil amik gambar.

“Dah makin lama makin ramai .. yg pompuan2 ni pun sama naik tak tau dah yg mana lelaki yg mana pompuan ….ye faham .. ye korng kuat, tidak ada satu org pun yg mampu menjatvhkan korang, mungkin ada yg menjaga korang .. sebab tu makin lama makin menjadi.

“Korang ingat korng je dalam Malaysia ni yg buat duit? Sebab Sarah sendiri dah naik menyamp4h! Meh meh Sarah tunjuk , Sarah ni yg tak pernah nak tunjuk duit , meh sini sarah nak tunjuk!

“Tak payah melompat g0ncang2 , tak payah terkinja2 ,tak payah tunjuk kulit pun boleh buat duit banyak! Dengan izin Allah ! Allah maha besar Allah yg memberi rezeki.

“Tiada Tuhan selain Allah Muhammad Rasulullah ! Islam agamaku Melayu bangsa ku!,” tulisnya panjang lebar di ruangan kapsyen.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber: MH

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment on "“Sampai Kena Mengg0ncangkan Buah D4da, Pakai Separuh B0gel Hingga Menjatvhkan Air Muka..” – Siti Sarah Naik Menyamp4h Dengan Sesetengah Lagak Gaya Peniaga"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*