“Katak Melekat Dekat Dinding Pun Gelupvr Panggil Bomba…” – Netizen

Memang benar tugas anggota bomba adalah untuk membantu sesiapa sahaja yang berada di dalam bah4ya, kemal4ngan atau kecem4san tidak kira dimana jua.

Baru-baru ini,  sepasukan anggota Balai Bomba dan Penyelamat (BBP) Ampang menerima panggilan aduan kehadiran kes kecem4san yang terjadi di sebuah rumah di  Bukit Indah, Ampang.

Katak punya pas4l

Namun, apabila para anggota bomba telah tiba di lokasi, mereka kecem4san tersebut adalah disebabkan seek0r kat4k yang melek4t pada dinding.

Begitupun, operasi itu tetap dilaksanakan dengan mengeluarkan kat4k tersebut menggunakan peralatan khas sebelum dilepaskan di lokasi selamat.

Perkongsian mengenai tangk4pan tersebut turut tular di laman sosial hingga mencuri perhatian netizen.

Jasamu tetap dikenang abang bomba

Ada juga yang menyelar tindakan si pengadu kerana tidak melakukan pemeriksaan terlebih dahulu sebelum menghubungi anggota bomba.

kesian kat bomba

Makin mencab4r tugas bomba

Hal4u jela pakai penyapu

Nak tangk4p kat4k pun panggil bomba

Sebenarnya dalam situasi ini, pujian harus diberikan kepada para anggota bomba yang tetap juga bersikap profesional menjalankan tugas dalam apa jua kes yang diterima.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber : Info Roadblock JPJ/POLIS

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "“Katak Melekat Dekat Dinding Pun Gelupvr Panggil Bomba…” – Netizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*