Beli Makanan Dekat Kedai Lain Tapi Member Tersalah Pickup Kat Tempat Lain

Memang seronok jika sekali-sekala dapat meluangkan masa bersama rakan-rakan tambahan pula apabila rakan tersebut bersikap satu kepala dengan kita. Mesti banyak perkara seronok yang kita lakukan sepanjang hari bersama mereka.

Namun kadangkala kita juga turut melakukan perkara yang diluar jangka bersama rakan sehingga tidak ker1ng gus1 ketawa bersama mereka. Lebih melvcukan apabila kejadian itu adalah situasi yang memalukan. Semakin parahlah dibuatnya.

Tidak terkecuali dengan seorang wanita yang turut mengalami situasi yang sama. Menerusi laman Twitter milik @rafzanfazren, dia telah memuat naik sebuah video berkenaan dengan dirinya yang tersalah pickup makanan di sebuah restoran.

Melalui video yang dikongsikan itu, rakannya yang bernama Syazwa telah merakam kejadian berkenaan dengan menyangka bahawa wanita itu ingin ke tandas pada awalnya. Namun setelah diperhatikan dengan betul, ternyata kawannya itu tersalah memasuki kedai makanan.

“Kita order dekat Burger King. Dia still taktahu…”, kata Syazwa di dalam video berkenaan.

Kejadian itu akhirnya disedari oleh wanita terbabit setelah melihat resit yang dipegang olehnya. Rata-rata warga netizen berasa terhibur melihat kejadian itu di samping ada yang mengaitkan situasi itu sama seperti mereka.

Posting itu telah mendapat perhatian ramai sehingga meraih sebanyak 9131 ribu tontonan di ruangan Twitter berkenaan.

“Aku jenis yang gel4k kuat…”

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber: Twitter

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Beli Makanan Dekat Kedai Lain Tapi Member Tersalah Pickup Kat Tempat Lain"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*