Lima Hari Lagi Sambut ‘Birthday’, Anak Dalam Kandung4n Meningg4l Dunia

Memiliki cahaya mata merupakan satu rahm4t yang tidak terhingga daripada Maha Penc1pta. Namun begitu, ada juga 1nsan d1uji dengan kehilangan zur1at mereka ketika bayi tersebut baru sahaja mengenal dun1a.

Lebih memedihkan lagi apabila sak1t bersalin masih terasa namun terpaksa menatap jen4zah dan juga kubvran si kecil yang pastinya sudah tidak berny4wa lagi.

Berita sedih menjel4ng ulang tahun kelahiran

Hal ini dikongsikan oleh seorang suami mengenai keh1langan anak mereka sejak dalam kandvngan iaitu 5 hari sebelum isteri tersayang menyambut hari lahirnya.

Menurut perkongsian seorang pengguna Facebook, Midi Ohsem isterinya yang hamil telah keh1langan anak dalam kandvngan dan terp4ksa melah1rkan bayi tersebut bayi disempurnakan sebagai jen4zah kerana sudah cukup sifat.

Pr0ses keluarkan jas4d bayi

Anak meningg4l dalam kandvngan

Setelah bayi dilahirkan, Midi sekali lagi memuat naik momen sedih di mana mereka harus mengebum1kan anak mereka yang diberi nama Qaseh Nafeesa Bt Hamidi ketika isteri bakal menyambut hari ulang tahun kelahiran tidak lama lagi.

Walaupun redha dengan kentuntuan Ilahi, namun dia dan isteri mengakui sedih dan kerap teringat akan bayi mereka yang sudah berada dalam kandvngan selama 30 minggu.

Isteri alami sedikit k0mplikasi selepas mel4hirkan

Dalam pada itu Midi turut menceritakan perjuangan isterinya seusai bayi dikeluarkan apabila mengalami sedikit k0mplikasi. Betapa dia berasa amat r1sau dengan k0ndisi yang men1mpa isterinya namun syukurlah semuanya kembali stab1l semula.

Pengguna Facebook itu juga sempat menitipkan nuk1lan buat anaknya yang sudah tiada dan menzahirkan rasa terima kasih kepada semua yang setia berada bersamanya serta isteri dalam melalui det1k-det1k sukar tersebut.

Semoga kuat adindaku…

Di perkongsian terakhir bapa tersebut, dia sangat berterima kasih kepada mereka yang mendoakan jen4zah anaknya itu. Dia juga turut mengucapkan selamat hari lahir buat isteri tercinta yang menyambut ulang tahun kelahiran 5 hari selepas pemergian anak mereka.

Walaupun sedih, mereka sekeluarga tetap tabah dan yakin dengan perancangan Allah adalah lebih hebat. Dia juga mendoakan agar isteri tersayang terus kuat menempuh hari-hari yang menc4bar ini.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber: Midiohsem

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Lima Hari Lagi Sambut ‘Birthday’, Anak Dalam Kandung4n Meningg4l Dunia"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*