“Please…” – Video ‘Deleted Scene’ Khuzairi Dan Mia Bikin Peminat Tak ‘M0ve On’

Jika meminati drama 7 Hari Mencintaiku, pastinya anda mengenali dengan penerbit dan novelis popular iaitu Siti Rosmizah. Bagaimanapun apa yang menjadi perhatian peminat drama terbab1t apabila dapat melihat babak sweet watak utama Khuzairi dan Mia Adriana lagi meskipun sudah melabuhkan tira1 beberapa hari lalu.

Rakaman video babak yang dipadam itu dikongsikan menerusi Instagram pengarah drama 7 Hari Mencintaiku sendiri, Jamal Khan dimana ujarnya juga bahawa Siti Rosmizah yang bertindak untuk ‘belanja’ babak ini kepada peminat.

Difahamkan rakaman video yang dikongsikan ini merupakan video deleted scene bagi episod akhir iaitu episod yang ke-33 dimana peminat dapat mengubati rindu dengan watak dilakonkan oleh Shukri Yahaya dan Siti Saleha sebagai Khuzairi dan Mia Adriana.

Menerusi drama ini, seperti sedia maklum bahawa gandingan utama Shukri Yahaya dan Siti Saleha berjaya mendapat tempat dihati peminat drama tempatan gara-gara lakonan hebat mereka.

“Producer kak Siti Rosmizah belanja untuk korang yang awesome ni senyum pagi atau breakfast pagi or coffee bre4k whut ever la hahaha…”

Menerusi posting, diruangan komen ternyata ramai pula yang masih tidak dapat ‘m0ve 0n’ dengan drama 7 Hari Mencintaiku musim kedua ini dan rata-rata sudah meluahkan rasa rindu meskipun beberapa hari saja tam4t bersiaran di TV3.

Reaksi ramai tak dapat ‘move on’

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber: Instagram khanmancung

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "“Please…” – Video ‘Deleted Scene’ Khuzairi Dan Mia Bikin Peminat Tak ‘M0ve On’"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*