“Wow besarnya!” – Selepas Dic0nteng, Ini Draft Terbaharu Pelukis Mural Negara

Mungkin masih segar dalam ingatan korang peristiwa mural yang dic0nteng oleh orang yang tak bertanggunjawab di Shah Alam beberapa minggu lepas. Walaupun semua orang mar4h dan ger4m kepada si pelaku yang tidak bertanggungjawab tu, pelukis mural itu @miealimural93 tidak menyimpan dend4m.

Kesabaran beliau akhirnya berhasil selepas diberi peluang untuk melukis mural di sebuah bangunan tinggi. Korang boleh tengok tweet beliau sendiri kat bawah ni.

Wow besarnya!

Perghh admin tengok draft ni pun dah rasa lain macam, besar betul. Harap takde lah orang yang tak bertanggungjawab c0nteng mural ni bila dah siap.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber: LM

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment on "“Wow besarnya!” – Selepas Dic0nteng, Ini Draft Terbaharu Pelukis Mural Negara"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*