Aksi Kucing Dewasa Tumpang Susu Anak Raih Perhatian Netizen

Menghisap susu adalah merupakan salah satu tingkah laku semula jadi yang dilakukan oleh anak-anak kucing terhadap ibu mereka bagi proses tumbesaran. Namun lain pula yang jadi apabila terdapat sesetengah kucing dewasa yang masih tidak lek4ng dari meminum susu si kucing bet1na.

Tidak terkecuali dengan seek0r kucing ini yang turut mempunyai perangai yang sama apabila ha1wan itu gemar untuk meminum susu bersama anak-anaknya meskipun sudah layak bergelar bapa.

Menerusi rakaman video yang dimuat naik oleh @FXTVT, kucing dewasa yang berwarna gelap tersebut kelihatan sedang tekun meminum susu daripada kucing bet1na terbabit.

Lebih melucukan apabila kucing berkenaan telah beberapa kali ditangk4p oleh tuannya ketika sedang cuba mencur1-cur1 untuk minum susu tersebut.

Ternyata, video terbabit telah berjaya meraih perhatian ramai terutamanya golongan netizen yang kebanyakkannya terhibur melihat perangai kucing dewasa berkenaan di samping ada yang turut berkongsikan gelagat kucing masing-masing.

“Dah la rakus pulak tu”, kata salah seorang warga netizen di ruangan komen Twitter berkenaan.

Video yang berdurasi selama 13 saat itu telah mendapat sebanyak 33.3 ribu tontonan umum selain daripada menerima sebanyak 2363 ribu ulang kicau dan komen berserta 1499 ribu tanda suka menerusi laman Twitter pemilik akaun terbabit.

“Tu anak dia jugak la…”

“Daripada bapak kepada bayi…”

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber: Twitter

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment on "Aksi Kucing Dewasa Tumpang Susu Anak Raih Perhatian Netizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*