Deleted Scene Kesudahan Kisah Nurul Ain Dalam 7 Hari Mencintaiku 2

Baru beberapa minggu 7 Hari Mencintaiku 2 tamat tayangannya, ramai peminat drama ini yang mula merindui gelagat watak-watak dalam drama tersebut. Manakan tidak setiap watak yang dilakonkan memiliki kekuatannya yang tersendiri.

Malah siap ada pelakon yang terlekat dengan nama watak lakonan mereka dalam drama ini. Semuanya gara-gara penangan 7 Hari Mencintaiku 2. Dibarisi bintang hebat seperti Shukri Yahaya, Siti Saleha, Liza Abdullah, Syazwan Zulkifly, Wan Sharmila dan ramai lagi, ternyata drama ini mendapat sambutan hangat dengan mencatatkan 12 juta tontonan sepanjang episod ditayangkan.

Namun begitu, ada beberapa babak yang terpaksa dipotong oleh pengarahnya, Jamal Khan bagi mencukupkan waktu tayangannya 33 episod. Baru-baru ini juga beberapa babak itu dikongsikan menerusi laman Instagram miliknya sendiri. Berikut antaranya:

Selain dari itu ramai juga yang tertanya-tanya apakah yang terjadi pada watak Nurul Ain selepas babak Khuzairi tengking Mia Adriana di majlis pernikahan. Selepas itu Nurul Ain terus hilang tanpa khabar berita.

Ini adalah deleted scene kesudahan kisah Nurul Ain selepas kejadian tersebut sebenarnya:


Wow, memang garang betul si Helmi ini siap bagi amaran. Perkongsian deleted scene kesudahan kisah watak Nurul Ain ini telah meraih lebih 159 ribu tontonan dan 42 ribu likes. Rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka di ruangan komen seperti berikut:

“Patut laa Nurul tiba-tiba hilang. Rupa-rupanya kena gertak awal dengan Helmi”

“Haah nape delete. Watak Nurul time tu macam tergantung je…”

“Sayangnya scene best ni kena delete”

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber: HCL

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Deleted Scene Kesudahan Kisah Nurul Ain Dalam 7 Hari Mencintaiku 2"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*