Setahun Tak Muncul, Alif Satar Kembali Masuk ‘Live’ Solat Jumaat

Sekiranya diimbas kembali tahun lalu, kisah selebriti serba boleh iaitu Alif Satar banyak disiarkan terutama mengenai kemunculannya menerusi siaran langsung ketika solat Jumaat di Masjid Negara, Kuala Lumpur.

Terbaru, Alif atau nama penuhnya Muhammad Alif Mohd Satar seolah-olah ‘kembali’ membuat kemunculan apabila sekali lagi dirakam lensa kamera yang disiarkan di Radio Televisyen Malaysia (RTM) hari ini.

Menerusi laman Instagram, selebriti berusia 30 tahun itu memuat naik paparan skrin visual yang merakam dirinya sedang mendengar khutbah sambil menyandar pada sejadah lipat.

“Ni bukan ngantuk la, ni khusyuk! p/s baru tahu dekat @rtm_malaysia ada jugak penterjemah waktu khutbah untuk golongan bermasalah pendengaran,” katanya.

Posting tersebut dipenuhi gurauan serta usikan pengikut Alif dimana terhibur dengan wajahnya yang sering ‘dikehendaki’ oleh jurukamera RTM sehingga hampir setiap Jumaat muncul di kaca televisyen.

Mata tu ‘st1m’ betul!

Kamera sayang betul dengan Alif

Memang muka dia je masuk TV…

Mata tu boleh pergi jauh!

Tonton minit 25:52

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber : Alif Satar , JAKIM

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Setahun Tak Muncul, Alif Satar Kembali Masuk ‘Live’ Solat Jumaat"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*