[VIDEO] ‘Naik Angin’ Tamp4r, Teraj4ng Sebab Terpij4k Tangan

Di Twitter, seorang individu kongsi rakaman CCTV di sebuah masjid yang tidak diketahui dimana memaparkan seorang jemaah  menendang jemaah yang lain. Video itu dirakam 8.50 malam sekitar selepas solat Isyak pada 24 Ogos 2020.

Walaupun tidak diketahui puncanya, namun dapat dilihat lelaki berbaju merah itu secara tiba-tiba bangun dan menamp4r lelaki berbaju putih selepas dia lalu di belakangnya. D4kwaan mengatakan lelaki berbaju putih itu secara tidak sengaja terp1jak kakinya.

Naik angin tiba-tiba

Video berdurasi kurang dari seminit ini memaparkan seorang jemaah yang secara tiba-tiba menamp4r dan menendang seorang jemaah lain. Kejadian itu dipercayai selepas jemaah itu secara tidak sengaja mem1jak kaki jemaah yang berbaju merah menyebabkan dia na4k ang1n.

Video tersebut turut mendapat pelbagai respon netizen yang rata-ratanya bersangka baik dengan kejadian itu yang tidak diketahui kisah sebenar.

Mungkin dia banyak m4salah – Netizen

Respon netizen

Mungkin sesemut

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber : Redzuan

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "[VIDEO] ‘Naik Angin’ Tamp4r, Teraj4ng Sebab Terpij4k Tangan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*