“Punya Sakit Tahan Ketawa!” – Bu4ya Cuba Panj4t Keluar Kolam Buat Netizen Terhibur

Ha1wan rept1lia yang juga pemangsa ini memiliki empat kaki serta boleh hidup di dar4t dan juga di dalam air. Inilah yang dinamakan bu4ya, nampak tenang namun gan4s sebenarnya. Di Malaysia ha1wan ini memang banyak di sungai-sungai.

Baru-baru ini tular di sosial media dengan satu video yang memaparkan beberapa ek0r bu4ya yang sedang bersantai di tepi kolam. Pemandangan dalam rakaman itu biasa dapat kita lihat jika mengunjungi zoo atau taman bu4ya.

Dalam rakaman itu kelihatan beberapa ek0r bu4ya berada di darat bersebelahan kolam. Namun apa yang mencuri perhatian ramai ialah lagak seek0r bu4ya cuba panj4t kolam itu naik ke daratan. Gelagat bu4ya tersebut yang sukar untuk panj4t keluar biar pun sudah separuh badannya di dar4t telah membuatkan warganet terhibur.

Berikut adalah gelagat bu4ya cuba panjat keluar kolam tersebut yang telah dikongsikan oleh seorang pengguna Twitter:

Video tersebut telah meraih hampir 200 ribu tontonan dan 13,800 retweets serta 11,800 likes. Rata-rata warganet terhibur menyaksikan gelagat bu4ya cuba panj4t keluar kolam tersebut. Berikut antara reaksi yang mereka tinggalkan di ruangan komen:

“Kesian dia sebab gemvk sangat tak boleh naik. Nak tolong pun kang masuk dalam pervt dia”

“Punya sakit tahan ketawa!! Kenapa ni comelll?”

“Tak sangka bu4ya pun comel sampai macamni sekali”

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber: Twitter

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "“Punya Sakit Tahan Ketawa!” – Bu4ya Cuba Panj4t Keluar Kolam Buat Netizen Terhibur"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*