Rai Hari Jadi Sahabat, Ally Mukhriz Mohon Maaf Langg4r PKPP

Baru-baru ini viral di media sosial apabila anak kepada Mukhriz Mahathir, Meera Alyanna Mukhriz (Ally Mukhriz) ditahan polis gara-gara melangg4r peraturan PKPP. Kejadian itu menyebabkan ramai netizen mengkritiknya sehingga dia mengambil keputusan untuk nyahaktifkan semua akaun media sosial miliknya.

Terbaru, Ally tampil mohon maaf dan akui berasa kesal dengan tindakan tersebut.

Akui bersal4h

Penjelasan itu dimuat naik di akaun Instagram milik Ally Mukhriz sendiri selepas menjadi bu4lan hang4t netizen. Meskipun berdepan dengan krit1kan, cucu kepada bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir tampil memberi penjelasan dan memohon maaf. Dia dan suami akui membuat kes1lapan besar dengan melangg4r Perintah Kawalan Pergerakan Pemulihan (PKPP)

Sambut hari lahir kawan

Menurut Ally, dia dan suaminya ke TTDI adalah untuk meraikan ulangtahun kelahiran sahabat mereka. Namun dia ditahan kerana melangg4r peraturan PKPP. Tambahnya lagi, dia dan suami sudah membayar dend4 dan berterima kasih kepada pihak polis yang menjalan tugas masing-masing dengan baik.

Saya menyes4l

Dalam pada itu, Ally memohon maaf kepada semua kerana mengecew4kan hati ramai. Dia juga turut menyes4l dengan apa yang dilakukan sehingga ke saat ini. Dia turut berjanji akan buktikan menjadi lebih baik dari sekarang.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber : Ally Mukhriz

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Rai Hari Jadi Sahabat, Ally Mukhriz Mohon Maaf Langg4r PKPP"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*