Wan Maimunah Cari ‘Per4gut’ Yang Mer4gut Rantai Emasnya 20 Tahun Lalu

Pasti ramai masih ingat lagi dengan iklan peragvt yang meragvt pelakon Wan Maimunah satu ketika dahulu. Sehingga kini iklan tersebut masih segar di ingatan ramai penonton. Malah, gambar per4gut tu masih dikongsikan dan menuntut agar peragvt itu ditangk4p.

Baru-baru ini, Wan Maimunah meluahkan hasratnya untuk bertemu kembali dengan individu yang jadi ‘peragvt’ dan pernah berlakon iklan khidmat masyarakat dengannya hampir 20 tahun yang lalu.

“Walaupun sudah hampir 20 tahun, ibu sendiri tak sangka yang orang masih suka dan ingat setiap bab4k dimuatkan dalam iklan itu.

“Kalau ada peluang, saya teringin sangat nak berjumpa dengan individu yang jadi ‘peragvt’ itu. Mana tahu, kalau dia membaca berita ini, sila hubungi saya” katanya.

Berkongsikan pengalaman berlakon dalam iklan itu, Wan Maimunah berkata dia melakukan sendiri adeg4n aksi. Katanya lagi, ‘peragvt’ berkenaan bukan seorang pelakon dan dia yang mengajarnya untuk menampakkan adeg4n itu realist1k.

“Pihak produksi nak sediakan tilam untuk bab4k saya terjatvh selepas diragvt, tapi saya t0lak kerana nak bagi nampak realisit1k.

“Lelaki yang berlakon sebagai “peragut’ itu pun bukanlah pelakon. Jadi, ibu yang ajar dia bagaimana untuk menampakkan adegan ragut itu seakan realist1k,” katanya.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber: RK

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Wan Maimunah Cari ‘Per4gut’ Yang Mer4gut Rantai Emasnya 20 Tahun Lalu"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*