Tiga Hari Terperangk4p Dalam Lumpur, Warga Emas Keluar Kutip Tin Ditemui Selamat

Beberapa orang pekerja di sebuah tapak projek perumahan di Taman Kluang, yang mahu mula bertugas terkejvt selepas mereka menemui menemui seorang warga emas yang masih hidup berendam lumpur tanah l1at.

Tiga hari berendam lumpur

Difahamkan, wanita warga emas itu berusia 87 tahun telah dilaporkan h1lang sejak tiga hari yang lalu, selepas dia tidak pulang setelah keluar mencari tin minuman dan botol minuman plastik terbuang di sini.

Keluar pergi kutip tin

M4ngsa dikenali sebagai Low Chon Tai, dikatakan keluar bersendirian mengutip tin minuman sebelum dijumpai dalam keadaan tidak berm4ya dalam longg0kan tanah l1at.

“M4ngsa keluar dari rumah dan sepatutnya pulang sekitar 7 atau 8 malam dan menyedari ibunya tidak berada di rumah, anaknya berusia 66 tahun yang tinggal di Taman Titiwangsa di sini membuat laporan polis…”

R1sau dengan keadaan ibu, dua orang anaknya telah membuat laporan polis, namun syukurlah ibunya berjaya ditemui oleh sekumpulan pekerja pembinaan yang bertindak pantas menghubungi ambulans.

Tiada unsur jen4yah didapati, warga emas itu kini sedang dirawat di Hospital Enche’ Besar Hajjah Khalsom dan dilaporkan telah stabil.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber : Buletin TV3

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Tiga Hari Terperangk4p Dalam Lumpur, Warga Emas Keluar Kutip Tin Ditemui Selamat"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*