Dah Selalu Minum Susu, Kucing Curii Ikan Goreng Sebelum Bagi Bayi Untuk Dimakan

Bagi pemilik kucing, sudah menjadi kebiasaan apabila haiwan comel itu membawa pulang ‘hadiah’ seperti bangka1 b1natang ataupun benda yang tidak disangka-sangka.

Sama juga dengan seek0r kucing bernama Robert ini yang menghulur hadiah ‘luar biasa’ apabila cuba memberi ikan goreng untuk seorang bayi, Johan iaitu anak kepada pemiliknya untuk dimakan.

Kisah mencuit hati tersebut dikongsi pemiliknya @pelisahh di laman Twitter yang menceritakan dimana Robert telah mencur1 ikan goreng dari dalam tudung saji sebelum diberikan kepada Johan sewaktu usianya masih kecil.

“Sewaktu Johan masih bayi dan belum makan makanan pepejal, Robert cuba memberinya ikan goreng,” kongsinya dengan memuat naik dua gambar.

Ingatkan Robert yang nak makan…

Posting tersebut meraih hampir 48,000 tanda suka selain diulang k1cau sebanyak 45,100 kali serta komen warganet yang terhibur dengan aksi ‘nak4l’ kucing berkenaan.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber : Twitter

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "Dah Selalu Minum Susu, Kucing Curii Ikan Goreng Sebelum Bagi Bayi Untuk Dimakan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*