[VIDEO] Tak Sampai 24 Jam, Parodi Peluang Kedua Adik Naura Cecah 100K Tontonan. Comelnya!

Siapa masih ingat adik comel Che Naura Auni yang sebelum ini pernah v1ral kerana gaya dan miripnya seperti Neelofa. Malah dia turut dijemput program rancangan Meletop untuk bertemu selebriti itu sendiri.

Terbaru, video parodi Naura bersama seorang lagi pelakon cil1k, Adam Ghadafi sekali lagi mendapat perhatian netizen yang rata-ratanya memuji kecomelan dua kanak-kanak cilik ini. Sebiji macam Nabila Razali.

Comelnya!

Video parodi lagu Peluang Kedua nyanyian asal Nabila Razali dengan penampilan khas, MK K-Clique itu dilakonkan kembali oleh adik Naura dan Adam. Rata-rata memuji kecomelan mereka berdua yang dilihat serasi. Video yang dimuat naik di Youtube jam 5 petang semalam mula menerima resp0n p0sitif dari orang ramai.

Memang comel sungguh adik Naura melakonkan bab4k seperti yang dilakukan oleh Nabila dalam video muzik asal lagu tersebut. Memang pandai betul berlakon seperti penyanyi asal.

90% sama dengan video asal

Boleh dikatakan video yang dikeluarkan oleh produksi Mask Team ini 90% sama dengan video asal lagu Peluang Kedua. Setiap babak diambil dengan teliti dan kedua-dua kanak-kanak cilik ini berjaya melakonkan aksi Nabila Razali dan MK K-Clique dengan baik. Satu pujian buat team produksi ini kerana pandai memilih watak serta lokasi penggambaran yang dilihat seakan sama.

Gaya macam Neelofa

Jel1ngan m4ut

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di @Kecoh Habis

Sumber : Youtube

PERHATIAN: Pihak KECOH HABIS tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak KECOH HABIS juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Be the first to comment on "[VIDEO] Tak Sampai 24 Jam, Parodi Peluang Kedua Adik Naura Cecah 100K Tontonan. Comelnya!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*